Переключиться на мобильную версию

ДТ: Янукович домовився транспортувати російський газ за собівартістю

Назад к разделу Финансы
На сьогоднішньому засіданні малого Кабінету міністрів прем'єр-міністр України Микола Азаров розповів про два пункти майбутніх змін у форматі співпраці України та Росії в газовій сфері.
Джерела повідомили, про що домовився в Росії Янукович
Джерела повідомили, про що домовився в Росії Янукович
Фото: Михайло Марків/ Прес-служба Президента

Про це пише з посиланням на власні джерела тижневик Дзеркало тижня. Україна.

За інформацією видання, Азаров розповів, що на зустрічі президентів України і Росії Віктора Януковича і Дмитра Медведєва була досягнута домовленість про зниження тарифу на транспортування газу територією України до рівня собівартості. У свою чергу Росія знизить ціну на газ для потреб України в двох сферах: бюджетної та соціальної.

За словами Азарова, в жовтні фахівці обох країн підготують необхідні документи, і в листопаді домовленості президентів будуть юридично зафіксовані.

Якою зараз є собівартість прокачування російського газу, і якою може бути знижка, повідомлено не було. Також прем'єр не уточнив, як будуть імплементовані домовленості президентів: за допомогою підписання нового основного договору або ж через додаткову угоду.

На засіданні не було повідомлено, чи будуть стосуватися майбутні зміни формули розрахунку вартості газу, принципу "бери або плати", гарантій Росії щодо обсягів прокачування і української ГТС.

Нагадаємо, сьогодні український уряд приступив до виконання доручення Президента за підсумками його візиту до Росії 24 вересня.

Эта же новость на Корреспондент.нет
Комментариев (52)
Отсортировать по дате Вниз
Одессюга    14.10.2011, 18:08
Оценка:  0
Одессюга
всех марширующих дебилов-тягныпуков в кареты и на дурку в срочном порядке
виджай  (аноним)  14.10.2011, 09:28
Оценка:  +3
виджай
лучше бы три тысячи снайперов! и чтоб стреляли по яйцам,дабы мразь эта не размножалась!
Nightcrawler86    14.10.2011, 10:17
Оценка:  -5
Nightcrawler86
По твоим яйцам точно не попадут))) Их и увидеть невооруженным глазом, наверное, нельзя)))
Baдиm    14.10.2011, 03:18
Оценка:  +1
Baдиm
Интересно кто бы сейчас устраивал акций по случаю годовщины УПА,и где бы были если вообще были прославляющие УПА,ОУН-УНСО если бы Советский народ не победил в ВОВ и Гитлер с фашизмом правили миром????
rigolarde1  (аноним)  14.10.2011, 12:02
Оценка:  -1
rigolarde1
всі імперії розвалюються рано чи пізно, і ця б розвалилася, як і совок...
rigolarde1  (аноним)  14.10.2011, 12:03
Оценка:  -1
rigolarde1
чим совєцька система краща? тільки тим, що проповідувала свободу націй, якої наспраді не було?
Baдиm    14.10.2011, 17:45
Оценка:  +1
Baдиm
Да не за империю разговор,а за то что если бы пришел фашизм и остался то Украинцев как нации не было,а была какая нибудь ферма для выведения рабов и тогда не кричал"Героям Слава!"
ІудиГетьЗУкраїни    14.10.2011, 00:40
Оценка:  +2
ІудиГетьЗУкраїни
Слава УПА!
"Свободу" не спинити!
......Десятки Патріотів,які належать до "Свободи" сидять в карцерах за Волю України!
Гімнюкам,типу Дитера-Ганьба!!!
Svidel    14.10.2011, 10:03
Оценка:  -3
Svidel
Вот именно что "СВОБОДУ" в кавычках........вы всегда были зависливы и сосали кому не попадя!!!!!
Гном-Газпром    13.10.2011, 23:50
Оценка:  +3
Гном-Газпром
не дофига-ли?
Рetеr_Кyiv    13.10.2011, 20:35
Оценка:  -2
Рetеr_Кyiv
На фото: я представляю лица подчиненных милицейского начальника с таким лицом.
ПРЕЛЕСТНИЦА  (аноним)  13.10.2011, 22:16
Оценка:  -2
ПРЕЛЕСТНИЦА
Эйнштейн, что новая теория "Как лицо начальника влияет на лица подчиненных"?
Такое заявление тянет на Шнобилевскую премию, что не удивительно для идиотов типа тебя.
Реter_Кyiv    14.10.2011, 10:47
Оценка:  +3
Реter_Кyiv
Теория проста. Подчиненный не должен быть умнее начальника.
ПР_Яничари_лохи    13.10.2011, 20:26
Оценка:  -5
ПР_Яничари_лохи
Червоним й Коричневим Фашистам,
Загарбникам України-Ганьба!
Україну не здолати!
"Свободу"не спинити!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
Амалия    14.10.2011, 08:17
Оценка:  0
Амалия
Странно, с таким ником и на свободе!!!!!!!!!-))))))))))))) Это ж надо себя так не уважать, что бы выступать под таким ником!!!!!!!!!!!
Санто    13.10.2011, 19:48
Оценка:  +3
Санто
Так вот для чего стране внутренние войска - со своим народом воевать. Ну да, с тремя чеченцами ведь не вышло нифига...
Хитрый-Лис    13.10.2011, 19:34
Оценка:  +10
Хитрый-Лис
Бля, опять обсерЮть столицу.
dok_dimon    13.10.2011, 19:38
Оценка:  -2
dok_dimon
ее уже засрали донельзя и далеко не они
dok_dimon    13.10.2011, 19:25
Оценка:  -7
dok_dimon
Люди предки которых умирали за независимость Украины имеют право и должны чтить память погибших в столице нынешней Украины .А жители Киева должны быть им благодарны ведь они до 56 года воевали с коммунистами , а не три дня как мы ...киевляне...
аагарх    13.10.2011, 19:32
Оценка:  +4
аагарх
дурень
avn69    13.10.2011, 20:36
Оценка:  +1
avn69
это не дурень, просто клинический идиот.
Хитрый-Лис    13.10.2011, 19:33
Оценка:  +4
Хитрый-Лис
Я так понял это нетели предки которые с хлебом и солью встречали немцев в 41 году?
аагарх    13.10.2011, 19:35
Оценка:  +5
аагарх
теле теле