Переключиться на мобильную версию

Венедиктова обвинила Порошенко в пиаре на производствах против него

Когда человек хочет о себе напомнить, и больше напомнить нечем, он бегает и кричат о политических преследованиях, считает генпрокурор.
Генпрокурор Ирина Венедиктова
Генпрокурор Ирина Венедиктова
Liga.net

Генпрокурор Ирина Венедиктова считает, что бывшему президенту Петру Порошенко выгоден пиар из-за открытия против него ряда уголовных производств. Об этом в субботу, 12 сентября она заявила в интервью Савику Шустеру. 

Читай также: Венедиктова рассказала, как ее выбрали на пост генпрокурора

"Последние несколько месяцев, и мне кажется, как только я пришла на должность генерального прокурора, дела открыты в отношении меня. Я где-то бегаю и кричу, что это влияние на генерального прокурора? Нет, я понимаю, что органы расследуют и они разберутся. А когда человек хочет о себе напомнить, и больше напомнить нечем, бегают и кричат о политических преследованиях", - сказала Венедиктова. 

Читай также: Венедиктова объяснила, почему прокуратура не требует ареста Порошенко

Отвечая на вопрос, нужен ли такой пиар Петру Порошенко, который проработал пять лет президентом, Венедиктова сказала: "Я думаю, что на сегодняшний день ему такой пиар нужен".

Ранее стало известно, что первая зарплата Генерального прокурора Украины Ирины Венедиктовой составила 73 тыс грн. Она была назначена на эту должность 17 марта, и поэтому заработала меньше. В дальнейшем её зарплата - 93 тыс гривен в месяц.

Эта же новость на Корреспондент
Комментариев (23)
Отсортировать по дате Вниз
Kolya1976    13.09.2020, 23:47
Оценка:  +21
Kolya1976
То єсть, проти Пороха відкривали справи щоб пропіаритись і підняти рейтинги "зеленим" політикам а заодно - чорним піаром знищити рейтинги небезпечного "попередника"-Порошенка . А коли всі ці справи проявили свою фейковість - виють, що на цьому піариться Порошенко? Бравісімо!
wr777    13.09.2020, 16:51
Оценка:  +25
wr777
HEXE !!!
CCS    13.09.2020, 14:09
Оценка:  +21
CCS
Це вже якийсь сюр! ПІВТОРА РОКИ ТОМУ нам розказували, що є повний фактаж по криміналу! То передайте вже до суду, досить "піарити" Порошенко! А також: досить піаритись НА ПОРОШЕНКО, отримувати зарплатню і премії з державного бюджету по розслідуванню "вже розкритих Зеленським справ"!
ЗЕленомойский    13.09.2020, 13:37
Оценка:  +17
ЗЕленомойский
Все більше, Зеленський виявляє невдоволення Аваковим… Каждуть, що звільнять його після провалу справи Шеремета.

Портнов втратив свої позиції в Офісі Президента. Причина у тому, що він зациклений на особистій помсті Порошенка
ЗЕленомойский    13.09.2020, 13:35
Оценка:  +15
ЗЕленомойский
По-перше, Єрмак дав команду спустити на гальмах усі справи проти Порошенка… Він переконав Зеленського, що ці справи мають дуже примарну судову перспективу.
ЗЕленомойский    13.09.2020, 13:36
Оценка:  +10
ЗЕленомойский
По-друге, на Венедиктову чекає скора відставка. Нею вже відкрито керує Медведчук. Зеля ревнує! Призначення її своїм замом , з подачи Медведчука, Максима Якубовського переповнило чашу терпіння президента… Після виборів, ця медведчуківська «вата» має вилетіти з крісла разом з Якубовським.
ЗЕленомойский    13.09.2020, 13:37
Оценка:  +19
ЗЕленомойский
По-третє, з Рябошапкою велися перемовини про повернення його на посаду Генпрокурора, але той категорично відмовився. Він з Богданом та Гончаруком займається новим політичним проектом направленим проти Зеленського.
ЗЕленомойский    13.09.2020, 13:29
Оценка:  +16
ЗЕленомойский
Продажная шалава. Сколько Коломойша тебе заплатил ?
ВосставшийИзБана    13.09.2020, 11:13
Оценка:  +23
ВосставшийИзБана
Ах! Так это оказывается Порошенко сам против себя столько дел открыл! Вот мерзавец!
Брюква_и_Клюква    13.09.2020, 10:57
Оценка:  +19
Брюква_и_Клюква
Тупее и примитивнее ген. прокурора у нас еще никогда не было. Даже дурак Пшонка в сравнении с Бенядиктовой выглядит Сократом.
Shaab    13.09.2020, 10:23
Оценка:  +27
Shaab
Так чому ж проти Пороха не заводяться справи про збагачення у 82 рази? Про Свинарчуків? Про "торгівлю на крові"? А так, весь отой вереск перед виборами виявився цілковитою брехнею... І зараз на справи, які відкриває Бенядиктова без сміху дивитись не виходить. А вона, бідолаха, ображається.
Hoor    13.09.2020, 13:27
Оценка:  +24
Hoor
Не следите за делами. Про Свинарчуков заводили - оправдали уже. А со збагаченням еще хуже - капиталы, как оказалось, конкретно уменьшились - он сдуру их на страну потратил...
Shaab    13.09.2020, 17:02
Оценка:  +22
Shaab
Свинарчука, наскільки я пам'ятаю, випустили і поновили на посаді невдовзі після приходу шмарклі, а нещодавно він через суд змусив журналіста визнати, що все, що той про нього наговорив, було брехнею. Відтак і справу з цього приводу проти Пороха не заводили. Я про нього просто для прикладу згадав.
Путин-Xyйло    13.09.2020, 09:49
Оценка:  +28
Путин-Xyйло
Так выходит что Портнов и Бенедиктова поклонники Порошенка
tamarakoren    13.09.2020, 10:50
Оценка:  +24
tamarakoren
глубже , это органичесое )) без него их жизнь смысла не имеет.