Переключиться на мобильную версию

Томенко: Якщо замість одного чеченця до Одеси приїдуть тридцять, то вони захоплять все місто

Віце-спікер Микола Томенко шокований спецоперацією по знешкодженню трьох бандитів у Одесі й вважає, що міністр внутрішніх справ Анатолій Могильов повинен бути звільнений.
Томенко шокований спецоперацією по знищенню бандитів у Одесі
Томенко шокований спецоперацією по знищенню бандитів у Одесі
revisor.od.ua

Про це він заявив під час інтернет-конференції на ЛІГА.net.

За його словами, щодня влада демонструє свою нездатність вирішувати будь-які питання.

"Для мене як для афганця стали шоком так звані одеські події, оскільки я в той час перебував у Одеській області. Якщо сотні найбільш підготовлених підрозділів МВС півдня витратили на знешкодження трьох бандитів, при тому, що один втік, то про яку безпеку громадян може йти мова?" - цікавиться Томенко.

За його словами, "одесити при всій трагічності подій жартують, що ... якщо замість одного чеченця до Одеси приїдуть тридцять, то вони захоплять усе місто".

Томенко: Думаю, в нормальній цивілізованій країні міністр внутрішніх справ уже був би звільнений.

"Думаю, в нормальній цивілізованій країні міністр внутрішніх справ уже був би звільнений, а президент звернувся б до спільноти з поясненням, як він буде реформувати правоохоронні органи, які за наші бюджетні кошти не тренувалися б на акціях протесту, а захищали людей від бандитів", - підкреслив Томенко.

Нагадаємо, в суботу в Одесі була проведена спецоперація за участю бійців підрозділів спеціального призначення Сокіл, Беркут і внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ. Правоохоронці штурмували приватний будинок на 9-ій станції Великого Фонтану, де ховалися злочинці, які в п'ятницю в Одеській області вбили двох міліціонерів. По дому вдарили з гранатометами і мінометів. Перестрілка тривала п'ять годин. У ході спецоперації були знешкоджені дві особи, одному вдалося втекти.

Эта же новость на Корреспондент.нет
Комментариев (37)
Отсортировать по дате Вниз
erimo    21.01.2014, 22:30
Оценка:  0
erimo
сергей11    14.10.2011, 14:18
Оценка:  0
сергей11
Зато остался порядочным человеком..
yuzoff    14.10.2011, 14:28
Оценка:  -1
yuzoff
что бы кем то "оставаться" - надо им быть изначально.
но это не тот случай
realvugluskro    29.11.2013, 11:28
Оценка:  -8
realvugluskro
БуЧиК    14.10.2011, 14:36
Оценка:  +6
БуЧиК
да если новость будет, что он помер там то ты всёравно напишешь, что он это специально сделал!
tverdolobik    14.10.2011, 14:38
Оценка:  +1
tverdolobik
Им бы только поглумиться с человека,потом сходят в моск.патриархат,там им грехи отпустят.
klarisa    14.10.2011, 22:35
Оценка:  0
klarisa
Замордовали бедолагу окончательно...(((((((
trifidik    14.10.2011, 19:44
Оценка:  0
trifidik
Дайте ему стакан и он выздоровеет!!!!
Вспомнит Германию и очухается!!!
Ваенга    14.10.2011, 20:49
Оценка:  +2
Ваенга
Над чем смеешься?Стакан себе налей касторки.Не захлебнись желчью.Они же его медленно убивают ...В сравнении с теми , кто его судит Луценко младенец...
Партагас    14.10.2011, 15:44
Оценка:  -1
Партагас
В суд пришли представители посольства США

БЕЗ КОМЕНТАРІВ
PidorAsus  (аноним)  14.10.2011, 16:44
Оценка:  -1
PidorAsus
Партагас 14.10.2011, 15:44
БЕЗ КОМЕНТАРІВ
Правильно Пердегаз, помолчи в тряпку, за@бал ты уже активист помойный....
Потертый    14.10.2011, 15:40
Оценка:  0
Потертый
У меня 2 знакомых сидят и говорят в один голос что пол тюрьмы сидит ни за что.Журналюги писали что около 30%.
Потертый    14.10.2011, 15:40
Оценка:  0
Потертый
У мусароф есть план по количеству раскрытых преступлений.
БуЧиК    14.10.2011, 14:53
Оценка:  -3
БуЧиК
у ГПУ свидетелй уже есть на полтора года слушанья дела) а дозаявить могут ещё сколько угодно! Так что Луцману можно посочувствовать только! Виновен или не Виновен но сидеть ему ещё долго!
Sancho_forever  (аноним)  14.10.2011, 14:37
Оценка:  -6
Sancho_forever
мда расклеился бедолага...и это при том что у него еще неплохие условия походу..а чего говорить об остальных заключенных...тюрмы у нас еще совецкие..испытание на выживание...
сергей11    14.10.2011, 14:47
Оценка:  +3
сергей11
Пожалей ещё остальных заключённых..Гуманисты, блин..
Восток-Днепр    14.10.2011, 14:37
Оценка:  -5
Восток-Днепр
Оно, конечно - своя рубашка ближе к телу... Когда других сажал - не думал о тюремных неудобствах. И вообще - почему уголовникам уделяют столько внимания? Если невиновен - отпустят. Если виноват - не.уй хныкать.
БуЧиК    14.10.2011, 14:39
Оценка:  +2
БуЧиК
там ещё почти 150 свидетелей, если по 2 в недельку как сейчас то Юра свой срок в сизо отсидит. И тогда оправдают!
сергей11    14.10.2011, 14:48
Оценка:  +1
сергей11
ну посиди годик не за )(ер. Прсмотрю, как захныкаешь..
the_Be@tles    14.10.2011, 14:35
Оценка:  -6
the_Be@tles
Юрик,дружище , а кому сейчас хорошо.
MAUSE_Отец_1  (аноним)  14.10.2011, 15:08
Оценка:  0
MAUSE_Отец_1
отвечу - мл.ландику